بی نظیر
هرچی بخواین هست...دانلود کلیپ های دیدنی -عـکسهای دیدنی-اس ام اس جوک عاشقانه فلسفی و...مطالب جالب و خواندنی روز...
 

این عروس جوان اهل دالاس بهترین هدیه ای که ممکن بود این داماد در روز عروسی اش دریافت کند به او اهدا کرد.به گزارش پارس ناز سال گذشته پزشکان به جاناتان وودلیف گفتند شانس پیدا کردن یک کلیه برای او به اندازه شانس برنده شدن در یک قرعه کشی بخت آزمایی است. اما چیزی که پزشکان از آن به عنوان معجزه پزشکی یاد میکردند توسط همسرش به حقیقت پیوست.

این داماد جوان به بیماری لوپوس مبتلاست و متاسفانه کلیه هایش را از دست داده بود ، ناگفته نماند سابقا مادرش به او یک کلیه اهدا کرده بود که بدنش این کلیه را پس زده بود و به همین دلیل پزشکان اصلا خوش بین نبودند که او قادر باشد کلیه دیگری بگیرد و این احتمال را خیلی کم برآورد کرده بودند. این زوج مدت زمان زیادی با هم آشنا بودند و تصمیم گرفتند برای محکم شدن پیوندشان ازدواج کنند حتی بیماری سخت جاناتان نتوانست در مقابل این عشق حقیقی ایستادگی کند.

کالین تصمیم گرفت یک کلیه به همسر آینده اش هدیه کند او آزمایشات را انجام داد و وقتی به آنها اطلاع دادند میتواند عمل اهدارا انجام دهند بهترین روز زندگیشان بود به عقیده این زوج این معجزه عشق بود که آنها فرصت بیابند عمری را کنار هم بگذرانند. جاناتان مدت 15 سال دیالیز میشد که واقعا سخت و طاقت فرساست. مدتی بعد از انجام عمل پیوند و بهبودی این زوج عاشق آنها مراسم ازدواجشان را برپا کردند و حالا از زندگی زیبا و عاشقانه خود لذت میبرند.
 

منبع: پارس ناز

 

یک اتفاق عجیب برای این دختر اتفاق افتاد . در سال 2009 روی صورتش روغن داغ ریخت و پوستش دچار سوختگی شدید شد.
ولی اتفاق عجیب تر اینکه چهره این دختر خانم بعد از جراحی پلاستیک خیلی زیباتر شد!!

منبع: پرشین وی

 

پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تا پلیس را در یافتن دختری که هم اکنون سرنوشتش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد یاری رسانند.

در روز 21 مرداد سال 89 مأموران کلانتری 140 باغ فیض از طریق مرکز فورتیهای پلیسی 110 در جریان خبر کشف جسد متعلق به یک مادر و فرزند در خیابان آیت الله کاشانی قرار گرفتند. با اعلام این خبر به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی، عوامل تشخیص هویت و اداره پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و به دستور شهریاری، بازپرس شعبه اول ویژه قتل دادسرای امور جنایی، پرونده با موضوع فوت مشکوک تشکیل و جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات از محل کشف اجساد

تحقیقات صورت گرفته در محل کشف اجساد نشان داد که اجساد متعلق به مادر و فرزندی به اسامی فاطمه متولد 1350 و مهدی 10 ساله است که هر دو جسد در زمان کشف آنها توسط والدین فاطمه، در کنار یکدیگر قرار داشته و بدن هر دو نفرشان نیز به طور کامل توسط یک عدد پتو پوشانده شده بود؛ همچنین بررسی‌های انجام شده توسط عوامل تشخیص هویت و تیم پزشکی قانونی نیز نشان داد که چند روزی از زمان مرگ این مادر و فرزند گذشته است.

 

در تحقیقات انجام شده از والدین فاطمه، آنها در خصوص نحوه کشف جسد دختر و نوه خود به کارآگاهان گفتند: چند روزی بود که از فاطمه و فرزندانش اطلاعی نداشتیم و حتی کسی پاسخگوی تماس‌های تلفنی ما نبود؛ به همین علت و برای سرکشی و اطمینان از سلامت فاطمه و فرزندانش، به خانه آنها مراجعه اما کسی در خانه را برای ما باز نکرد. در حالی‌که بسیار نگران شده بودیم، با کمک کلیدساز اقدام به باز کردن در خانه کرده و زمانیکه وارد خانه شدیم جسد فاطمه و پسرش را در داخل اتاق خواب پیدا کردیم.

کارآگاهان اداره دهم در ادامه رسیدگی به این پرونده اطلاع پیدا کردند که فاطمه دارای مشکلات شدید روحی و روانی بوده و چندین بار نیز به جهت درمان، در مراکز درمانی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته و بعد از آن نیز تحت نظر پزشک متخصص قرار داشته است.

بنا بر نظریه پزشک معالج،فاطمه دچار نوعی بدبینی بسیار شدید نسبت به اطرافیان خود، حتی پدر و مادر و همسر خود بوده و به هیچ عنوان حاضر به زندگی با همسر و یا پدر و مادر خود نبوده و به همین علت اعضای خانواده‌اش با خرید خانه‌ای در منطقه آیت الله کاشانی، زمینه زندگی وی را به همراه دو فرزندش به اسامی ریحانه متولد 1376 و مهدی فراهم و به صورت غیرمستقیم از هر سه نفر آنها مراقبت می‌کردند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به ناپدید شدن ریحانه، پرونده جداگانه دیگری با موضوع فقدانی در اداره یازدهم پلیس آگاهی و برای پیدا کردن ریحانه تشکیل و تحقیقات در این خصوص، در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت اما با وجود تمامی اقدامات و با وجود انجام تحقیقات از کلیه مراکز درمانی، مراکز بهزیستی و کلانتری‌های سطح شهر تهران و حتی پزشکی قانونی هیچ‌گونه اثر و یا نشانه‌ای از سرنوشت ریحانه یافت نشد.
سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: تحقیقات در خصوص سرنوشت اعضای این خانواده در دو پرونده جداگانه و با موضوعات فوت مشکوک و فقدانی در دو اداره دهم و یازدهم معاونت جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده در پایان این خبر با اعلام خبر دستور انتشار تصویر فقدانی نیز گفت‌: با وجود تحقیقات فراگیر صورت گرفته از سوی کارآگاهان اداره یازدهم ، متأسفانه تاکنون هیچگونه اطلاعات قابل بهره برداری در خصوص مشخص شدن سرنوشت و یا محل زندگی فقدانی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم قرار نگرفته است؛ لذا به منظور مشخص شدن سرنوشت دختر این خانواده به هویت ریحانه متولد 1376، دستور انتشار تصویر وی از سوی مقام قضایی صادر شده است که از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعاتی در خصوص محل سکونت، تردد و یا سرنوشت وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن‌های 51055511 و 51055611 در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
 

اجساد 2 زن و یک مرد، در 2 مهمانپذیر غیرمجاز مشهد در حالی کشف شد که گردن قربانیان با تیغ موکت بری و چاقو بریده شده بود.

صبح چهاردهم خرداد کارکنان یک مهمانپذیر واقع در خیابان نوغان مشهد در تماس با پلیس 110، از وجود اجساد خون آلود زن و مرد جوانی در اتاق 304 خبر دادند. در پی دریافت این خبر، بلافاصله عوامل کلانتری شهید آستانه پرست به محل اعلام شده رفتند و با دیدن اجسادی که گردن آن ها بریده شده بود مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

عقربه های ساعت 8 صبح را نشان می داد که مقام قضایی به همراه پزشک قانونی و کارآگاهان پلیس جنایی آگاهی به محل کشف اجساد رسیدند. با حضور قاضی ویژه قتل عمد، تحقیقات در این باره آغاز شد. اجساد مربوط به مردی حدود 30 و زنی حدود 25 ساله بود که در کف اتاق قرار داشت. با اثربرداری از 2 گوشی تلفن همراه، تیغ موکت بری و خون هایی که در محل جنایت و کنار پنجره باز اتاق ریخته شده بود، بررسی های پلیسی و قضایی در این باره ادامه یافت.

مسافر ساکن در اتاق 303 به مقام قضایی گفت: ظهر دیروز (91.3.13) سر و صدای یک زن که فریاد می زد «آی مُردم» را شنیدم و بلافاصله موضوع را به متصدی مهمانپذیر اطلاع دادم اما او هیچ عکس العملی نشان نداد!

متصدی مهمانپذیر نیز که مجوز پذیرش مسافر را ندارد و به طور غیرمجاز فعالیت می کرد به قاضی ویژه قتل عمد گفت: صبح وقتی با کلید یدک در اتاق را باز کردم با 2 جسد روبه رو شدم و بلافاصله به اورژانس و 110 خبر دادم. وی افزود: اتاق 304 را در تاریخ 91.3.12 به مسافری که از اصفهان آمده بود اجاره دادم اما از این که زن جوان چگونه وارد این اتاق شده خبری ندارم، زیرا در زمان حادثه من در بیرون از مهمانپذیر بودم.

با دستورات ویژه ای که قاضی شاکر در محل جنایت صادر کرد بلافاصله ماموران انتظامی با مشخصاتی که از مقتولان به دست آوردند موفق شدند هویت زن جوان را که دانشجوی یکی از دانشگاه های مشهد بود شناسایی کنند که در ادامه مشخص شد زن جوان متاهل بوده است. وقتی همسر او نیز شناسایی شد به ماموران گفت: صبح روز سیزدهم خرداد من خواب بودم که همسرم از بیرون زنگ زد و گفت: صبحانه ات را آماده کرده ام! او به من گفت می رود تا از جزوه های درسی اش کپی بگیرد ولی وقتی بعد از چند ساعت به منزل بازنگشت من نگران شدم و با مراجعه به کلانتری قاسم آباد مفقود شدن همسرم را گزارش دادم. این در حالی بود که یک دسته گل نیز داخل اتاق محل کشف اجساد وجود داشت بنابراین مقام قضایی دستور داد تا ضمن جمع آوری آثار به جا مانده اجساد قربانیان این حادثه نیز برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی حمل شود. از سوی دیگر در حالی تعدادی مو در دستان قربانیان این حادثه کشف شد که هیچ گونه آثار دفاعی ناشی از درگیری مشاهده نمی شد و همین امر معمای این جنایت هولناک را پیچیده تر کرده است. بنابراین گزارش، تلاش مقام قضایی و کارآگاهان برای کشف راز این جنایت در حالی ادامه دارد که متصدی مهمان پذیر نیز بازداشت شده است.

ماه عسل خونین در اتاق 101
هنوز تحقیقات قاضی اسماعیل شاکر درباره جنایت اتاق 304 ادامه داشت که تلفن همراه وی به صدا درآمد و ماموران کلانتری امام رضا(ع)، وی را در جریان کشف جسدی با گردن بریده در یک مهمانپذیر غیرمجاز دیگر در خیابان امام رضا(ع) 5 قرار دادند. به دنبال دریافت این خبر، قاضی ویژه قتل عمد در حالی که هنوز به دنبال کشف معمای راز جنایت در اتاق 304 بود به سمت اتاق 101 مهمانپذیری دیگر به راه افتاد.این بار جسد زن جوانی زیر یک پتو قرار داشت و چاقوی خون آلود نیز در محل جنایت رها شده بود. بررسی های قضایی نشان داد که مسافران این اتاق زوج جوانی بودند که از شهرستان تایباد برای گذراندن ماه عسل به مشهد آمده بودند و در تاریخ 91.3.11 اتاق 101 را در این مهمانپذیر غیرمجاز اجاره کرده اند. آن ها قرار بود در تاریخ 91.3.13 اتاق را تخلیه کنند اما وقتی تا صبح چهاردهم خرداد کلید اتاق را به متصدی مهمانپذیر تحویل ندادند او به ماجرا مشکوک شد و در اتاق را باز کرد.

زن جوان در حالی آثار 7 ضربه چاقو بر نواحی مختلف بدنش نمایان بود که گردن وی نیز بریده شده بود اما ازهمسر وی خبری نبود. تحقیقات بیشتر در این باره مشخص کرد که احتمالا همسر زن جوان پس از قتل از محل حادثه گریخته است؛ بنابراین به دستور مقام قضایی تلاش پلیس برای یافتن همسر وی در حالی ادامه دارد که متصدی این مهمانپذیر نیز بازداشت شده است.

با توجه به این که هر دو مهمانپذیری که جنایت در آن ها رخ داده است مجوز قانونی برای فعالیت نداشتند دستور پلمب آن ها از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس خراسان رضوی صادر شده است.
 

منبع:نیک صالحی

 

 
 
 

غلامرضا سلطان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی شهرستان مرند در پی اطلاع از اقدام به ورود به عنف شخص ناشناسی به منازل مردم با جعل عنوان مامور کنتورنویس اداره گاز، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.وی افزود: عوامل یگان مذکور تحقیقات جامعی را آغاز کردند و در این میان زنی با مرکز فوریت‌های 110 تماس یافته و اعلام داشت فردی به بهانه مذکور وارد خانه وی شده و در حین درگیری با مرد شرور، وی تلفن همراهش را گرفته و از محل متواری شده است.سلطان‌پور افزود: با ردگیری گوشی موبایل مسروقه شخصی به نام “ر-م” 29 ساله در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به آگاهی دلالت شد.
وی تصریح کرد: متهم که در ابتدا تمام اتهامات وارده را انکار می‌کرد نهایتاً با مواجه حضوری به اقدامات خود اعتراف و اظهار داشته که با استفاده از عنوان ثبت کنتور به منازل مردم وارد و در صورت مواجه با زنان تنها قصد تجاوز به عنف می‌کرده و در چند مورد نیز موفق بوده است.
سلطان‌پور افزود: در این خصوص تعداد 19 فقره شکایت اعلام شده و با بازسازی صحنه‌ها همگی مورد تایید قرار گرفته است و تعدادی نیز برای حفظ آبروی خود تا کنون شکایتی نکرده و به مرکز 110 نیز اطلاع نداده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان مرند ضمن هشدار به شهروندان به حساسیت بیشتر به موارد مشابه اعلام کرد که مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیازهای مردم است و همکاری مردم، پلیس را در مقابله با موارد مشابه یاری خواهد داد.

 

منبع: فارس

 
 

 

متأسفانه کارشناسان رسانه دولتی آمریکا که از ساده ترین و کمترین آگاهی در مسائل عقیدتی و دینی بی بهره هستند، به راحتی در چنین مواردی اظهار نظر می کنند.
 



ادامه مطلب ...

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام گفت: همزمان با شب شهادت امام هادی (ع) - چهارم خردادماه - تمامی پایگاه های اینترنتی به مدت 10 دقیقه در ایران از دسترس كاربران خارج شده و زیارت جامعه كبیره پخش خواهد شد.

'محمد قهرمانی' در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده پایگاه اینترنتی به نشانی www.dahomin.ir طراحی شده كه در شب شهادت دهمین امام شیعیان روی تمامی پایگاه های ایرانی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: كاربران پس از انتخاب این لینك ابتدا روایتی از امام هادی (ع) را مشاهده كرده و سپس در ساعت 22 همزمان با شب شهادت این امام بزرگوار نوای زیارت جامعه كبیره پخش می شود.

معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام با بیان اینكه این اقدام در پاسخ به اهانت خواننده وابسته به رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس امام هادی (ع) صورت می گیرد، افزود: همچنین مراسم عزاداری شهادت دهمین امام شیعیان به همت هیات رزمندگان اسلام در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

قهرمانی یادآورشد كه در تهران نیز این مراسم در شب و شام غریبان شهادت امام هادی (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سید جعفر و حمیده خاتون واقع در باغ فیض برگزار می شود.

وی توضیح داد: در شب اول این مراسم حجت الاسلام و المسلمین 'مصطفی میرلوحی' به ایراد سخن پرداخته و دعای كمیل توسط 'مرتضی طاهری' مداح اهل بیت علیهم السلام قرائت می شود.

قهرمانی افزود: همچنین شام غریبان شهادت امام هادی (ع) نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین 'مرتضی وافی' همراه خواهد بود و زیارت جامعه كبیره نیز توسط وی قرائت می شود.

 

کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران در پی وقوع سرقت‌های مشابه از طلافروشی‌های سطح شهر تهران توسط سه زن به تحقیق در این رابطه پرداختند و در گام اول به بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته زرگری‌ها پرداختند.

این تصاویر نشان داد دختری حدودا 25ساله به همراه دو زن میانسال به بهانه خرید سرویس طلا با مراجعه به مغازه‌ها شروع به امتحان طلا و جواهرات به ویژه سرویس‌های طلا می‌کند و در یک لحظه با استفاده از غفلت فروشندگان سرقت را انجام می‌دهد و سپس به بهانه اینکه سرویس یا طلای مورد نظر را پسند نکرده با همدستانش از مغازه‌ها خارج می‌شود و صاحبان طلافروشی پس از سرقت و در زمان قرار دادن طلا و جواهرات در داخل ویترین متوجه ماجرا می‌شوند.

کارآگاهان در ادامه رسیدگی به این پرونده با شناسایی یکی از سارقان که زنی 40ساله به نام مهری است، نشانی مخفیگاه وی را در ورامین به دست آوردند و او را دستگیر کردند. مهری که ابتدا قصد داشت منکر ارتکاب سرقت شود به دلیل وجود تصاویر به‌دست‌آمده از متهم در صحنه‌های سرقت به ناچار لب به اعتراف گشود و همدستان خود را که مادر و دختری به اسامی پوران و هما هستند، معرفی کرد.

 ماموران با شناسایی مخفیگاه دو متهم 60 و 25ساله در شهرستان کرج، با اخذ نیابت قضایی به آنجا رفتند و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند این دو بعد از مطلع شدن از دستگیری مهری محل سکونت خود را ترک کرده و فراری شده‌اند.

چندی بعد با وقوع سرقت‌های مشابه در برخی از شهرها به ویژه در بابلسر، مشهد، قم، اصفهان و شاهین‌شهر، کارآگاهان به تجمیع پرونده‌ها پرداختند و با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته اطمینان پیدا کردند پوران و هما پس از متواری شدن، سرقت‌های خود را در شهرهای مختلف ادامه داده‌اند.

 در این بین یکی از مالباختگان درخصوص سرقت بیش از 300 گرم طلا به کارآگاهان گفت: «دو زن به مغازه‌ام وارد شدند و گفتند قصد دارند مقدار زیادی طلا بخرند. آن دو حدودا 45 دقیقه در مغازه در حال امتحان کردن طلاها بودند و پس از این مدت به بهانه پسند نکردن طلاها از مغازه خارج شدند. زمانی‌که می‌خواستم جواهرات را در ویترین بگذارم، متوجه شدم آنها به صورت ماهرانه‌ای یک دسته النگو را به ارزش تقریبی 16 میلیون تومان سرقت کرده‌اند.»

مالباخته دیگری نیز در اظهارات مشابه گفت: «حدود سه ماه پیش یک دختر جوان به همراه زنی میانسال به بهانه خرید یک سرویس طلا به ارزش تقریبی هفت‌میلیون تومان وارد مغازه شدند و سرویس‌های مختلفی را از من گرفتند تا مشاهده کنند، پس از مدتی به بهانه اینکه هیچ کدام از سرویس‌های طلا نظرشان را جلب نکرده است از مغازه بیرون رفتند و پس از خروج آنها بود که متوجه سرقت یک سرویس کامل طلا به ارزش تقریبی پنج‌میلیون و 400 هزار تومان شدم.»

کارآگاهان با توجه به اطلاعات موجود پی بردند این مادر و دختر، حداکثر به مدت یک هفته در هر شهر می‌مانند و بعد از چند سرقت به شهری دیگر می‌گریزند. سرانجام بعد از جست‌وجوهای گسترده مخفیگاه هما در منطقه شاهین ویلا کرج شناسایی شد و این محل تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار گرفت و وی در فرصتی مناسب دستگیر شد.

 سرهنگ علی غیاثوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: «با توجه به دلایل و مدارک به‌دست‌آمده از صحنه سرقت‌ها، به ویژه تصاویر به‌دست‌آمده از متهمان در لحظه سرقت و قطعی شدن ارتکاب سرقت از سوی متهمان مجوز انتشار بدون پوشش چهره هر دو متهم پرونده از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 4 تهران صادر شده است، بنابراین از تمامی مالباختگانی که موفق به شناسایی متهمان شده‌اند دعوت می‌شود برای طرح شکایت خود به اداره هفدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.»

سرهنگ غیاثوند، در ادامه با اشاره به متواری بودن پوران گفت: «مجوز انتشار بدون پوشش چهره این متهم نیز از سوی مقام قضایی صادر شده است و از شهروندان محترمی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند یا اطلاعی از مخفیگاه یا محل‌های تردد وی دارند، درخواست می‌شود اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دهند.»

 


 





وب سایت «خودنویس» (khodnevis) پنجشنبه 28اردیبهشت (17 May) ازشرایط بد "شاهین نجفی" خواننده هتاک به ساحت قدسی حضرت امام هادی (علیهالسلام) خبر داد و نوشت: «شاهین نجفی در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی«تاتس»، با بیان اینکه تهدید به مرگ را بسیار جدی گرفته، گفته است کهوضعیتش با نویسنده کتاب آیات شیطانی متفاوت است.»
بر این اساس، روزنامهآلمانی در گفتگوی کوتاهی با شاهین نجفی از وضعیت و شرایط به وجود آمدهبرای این خواننده پرسیده است. «تاتس» از نجفی در خصوص فتوای مرگپرسیده و شاهین نجفی با بیان اینکه این فتوا علیه وی کارگردانی شده، گفتهاست که اما آن را جدی می‌گیرد. نجفی همچنین به خبرنگار تاتس گفته است کهدولت آلمان از او خواسته تا کشور آلمان را ترک کند.
این سایت در ادامهنوشت: «از شاهین نجفی در خصوص تشابه وضعیتش با سلمان رشدی پرسیده شده و ویدر پاسخ گفته است که بین موقعیت او و سلمان رشدی تشابه کمی وجود داردچراکه سلمان رشدی می‌تواند در زندگی مخفی خود کتاب بنویسد اما وی باید رویصحنه باشد و اکنون این موقعیت از وی سلب شده است.»
روزنامه بیلد آلماننیز در این باره نوشت: «شاهین نجفی از خانهٔ خود در کلن فرار کرده و ۴ روزاست که پنهان شده است. او همسرش را به خانهٔ پدرش فرستاده و تور اروپایخود را کنسل کرده است.»
به نوشته بیلد، شاهین نجفی تصریح کرده است: «من باید هر ثانیه منتظر مرگ باشم.»





USER & PASS NOD32 2012/04/22

  22April 2012 fresh nod32 keys, nod32 serial keys

 serials for ESET Smart Security & Antivirus all versions 

Eset Nod32 Username And Password 22/04/2012

جدیدترین یوزرنیم و پسورد نود32یکشنبه 3 سوم اردیبهشت 03/02/1391 -2012/04/22

لینک مستقیم

 

USER & PASS NOD32 2012/04/21

  21April 2012 fresh nod32 keys, nod32 serial keys

 serials for ESET Smart Security & Antivirus all versions 

Eset Nod32 Username And Password 21/04/2012

جدیدترین یوزرنیم و پسورد نود 32شنبه 2 دوم اردیبهشت 02/02/1391 -2012/04/21

دوستان عزیز به علت اینکه نود 32 آدرسهای ما رو از روی یوزرهای آزادی که توی سایت قرار میدیم شناسایی میکنه واحتمال بلوكه شدن آدرس ها وجود داره  یوزرنیم و پسوردها را در یك فایل كم حجم تكست قرار میدیم تا که قابل دانلود برای تمامی دوستان باشه

دانلود بالینک مستقیم :

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک کمکی :

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بشتابیییییییی





نويسندگان