بی نظیر
هرچی بخواین هست...دانلود کلیپ های دیدنی -عـکسهای دیدنی-اس ام اس جوک عاشقانه فلسفی و...مطالب جالب و خواندنی روز...
 

سال  هاست سابقه بازیگری دارد اما اولین بار در فیلم «بیست» عبدالرضا کاهانی دیده شد. دوست و همشهری نیشابوری اش که سابقه همکاری شان به سال های دو در تئاتر نیشابور برمی گردد، همان زمان منتقدان ظهور یک بازیگر توانای جدید به سینما را خیرمقدم گفتند.

مهران احمدی بعد از آن با انتخاب های درست مسیر بازیگری اش را ادامه داد و هر فیلم بیشتر از فیلم قبل دیده شد. بازی او در فیلم هایی چون «هیچ»، «خواب های دنباله دار»، «سیزده 59»، «آلزایمر» مورد توجه منتقدان و مخاطبان سینما قرار گرفت. اما  انصافا باید بازی او را در نقش یک دوجنسی در فیلم «اسب حیوان نجیبی است» خاص ترین نقشش تا به امروز دانست.

نقشی که خودش می گوید به خاطر آن دو ماه کامل را با دوجنسی ها گذرانده تا آنها و دنیای شان را از نزدیک و بی واسطه بشناسد. با مهران احمدی که از شنبه سریال «تا ثریا» را هم هر شب روی آنتن شبکه یک دارد درباره «اسب...»،
دغدغه های بازیگری، کارهای امسال اش و... به گفت و گو نشستیم. با ما همراه باشید:



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 16:5 ::  نويسنده : دیندار
وی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «اگه نگم دق می‌کنم!!! همش می‌گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثله سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می‌دونم!کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم‌های حرفه‌ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»

آزادنگار shahram به نقل از http://khabarzendeh.wordpress.com : به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ به نقل از سایت افکار، پرستو صالحی بازیگر سینما تئا‌تر و تلویزیون در صفحه فیس بوک مطالب مهمی را در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت.

خبرگزاری فارس با پوزش از کاربران محترم به منظور آگاهی بیشتر مخاطبان با اعمال غیر اخلاقی پشت پرده سینما و تئاتر، متن کامل نوشتار خانم پرستو صالحی را – بدون حذف عبارات ناشایست نقل شده از یک تهیه کننده مشهور، منتشر می‌کند.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 12:15 ::  نويسنده : دیندار

نظر بهرام رادان در مورد فساد در سینما

بهرام رادان تاکید می‌کند که خانواده سینما یکی از نجیب‌ترین و با شرافت‌ترین صنف‌های موجود است و هر کس می‌گوید سینما فاسد است آن را رها کند.

آزادنگار خبرگزاری قاصدک به نقل از خبرآنلاین : 



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بشتابیییییییی





نويسندگان